Fra iWeb til hva? - hva anbefaler dere...

Fra iWeb til hva? - hva anbefaler dere...

Innlegg tor 08.03.2012 20:15

Jeg har laget mange websider i iWeb, men ser at det har sine begrensninger som jeg da må hente fra 3parts - liker heller ikke den tungvindte måten for å få websiden til å ligge på root uten alle mappene....
Jeg har nå lastet ned et webdesignprogram som heter Freeway 5.5 pro, som ser lovende ut, men..før man bruker 1600,- på det... noen som har noen gode anbefalinger på hvilket program jeg bør kjøpe? - Hadde Dreamwiever til pc tidligere, men det får man vel ikke til mac?...
Gode forslag til hva jeg skal kjøpe?

Einar

medlem i 29 måneder

Re: Fra iWeb til hva? - hva anbefaler dere...

Innlegg tor 08.03.2012 20:40

Dreamweaver er bra og DYRT... eneste og beste alternativ på mac?....

medlem i 29 måneder

Innlegg tor 08.03.2012 21:03

Adobes nye webmakerprogram heter Muse og er i gratis beta for øyeblikket. Kanskje noe å sjekke ut? :)

http://muse.adobe.com/index.html

Edit: Jeg er sikker på at du finner mange WYSIWUG-programmer til Mac. Har sett flere nevnt forskjellige steder i Mac1-forumet. Personlig foretrekker jeg å bruke Coda, men det er ikke helt det du er på utkikk etter tror jeg.

http://panic.com/coda/
Sist endret av Uggelfuggel den tor 08.03.2012 21:09, endret 2 ganger.

medlem i 67 måneder

Innlegg tor 08.03.2012 21:08

Det er flere andre også, men det kommer an på hva du vil gjøre! Vil du ha et WYSIWUG eller vil du kode selv fra bunnen?
Du har Freeway (Express), NVU, Smultron, Coda, TextWrangler, RapidWeaver osv

medlem i 86 måneder

Innlegg fre 09.03.2012 17:59

Tester ut Freeway 5.5 pro, ser ut til at det virket brukervennlig.... Takk for tips!

medlem i 29 måneder

Innlegg søn 11.03.2012 0:00

Coda anbefales på det varmeste, som nevnt tidligere i tråden. Byttet selv fra Dreamweaver til Coda. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke byttet for lenge siden.

medlem i 63 måneder

Returner til Webdesign

Hvem er i Forumene

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester