Hva må oppleves/ses i New York?

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Hva må oppleves/ses i New York?

Innleggav Giltvedt » lør 24.02.2007 1:51

Tidligere skrev jeg en tråd om noen hadde gode tips til hva som må oppleves eller ses i Berlin. Fikk jo mange fine forslag så jeg kunne tenkt meg å få tips om hva jeg må gjøre, oppleve, se eller sjekke ut i New York.

Det jeg er interessert i kan jeg godt ramse opp i stikkord; Musikk, fotografering (glad i å fotografere), kunst/street art, design, film, spill, mat & drikke, bygdninger og byens utvikling.

Er åpent for andre tips og anbefalinger også.

Til informasjon som kan være nyttig å vite, så reiser jeg til New York den 25. Juni og blir der i 8 dager.

Skal også reise til Amsterdam og har tar imot forslag i egen tråd om Amsterdam.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

new york

Innleggav myexplorer » tor 01.03.2007 13:32

jeg vet egentlig ikke hva som må ses, Men jeg kan si litt om hva jeg likte av deg jeg så.

1. Centralpark må ses både ovenfra og du må ta deg en tur inn i parken.

2. Rockefeller center, der må du opp for å få utrolig bra oversiktig over central park.

3. Gå i mye rundt, det er faktisk ikke så langt mellom little italy, soho, chinatown, du får oppleve et utrolig pulserende by med bygninger og folk.

4. Empire state buildning - høyeste bygning, utrolig utsikt - her kan du ta flotte bilder.

5. Ta en båttur - gjerne på kvelden da får du NY by night...utroli fint med alle lysene.
medlem i 233 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere