Ukens nettside: Kuttisme

I andre utgave av vår nye faste spalte «ukens nettside», tar vi for oss den glimrende norske bloggen Kuttisme.no. Kuttisme er et begrep Rema 1000 gjorde det norske folk oppmerksomme på gjennom sin massive reklamekampanje et par år tilbake. I websammenheng gir begrepet kuttisme vesentlig mer fornuft.

Fagbloggen Kuttisme.no

Hva?

Kuttisme.no er en fagblogg av høy kvalitet. Kuttisme leses av internettmarkedsførere, webanalytikere, xHTML/CSS-utviklere og andre som er interessert i hva som skjer på internett. Kuttisme ble startet i februar 2007 av ansatte i .IXD. Skribentene på Kuttisme er fagpersoner som jobber i ulike firmaer i Norge.

Begrepet Kuttisme handler rett og slett om å kutte ut unøvendig informasjon slik at et nettsted oppnår optimal effekt.

Hvorfor?

Kuttisme.no har blitt valgt til denne ukens nettside fordi bloggen dekker noen svært interessante temaer (kuttisme, brukeropplevelser på nett, webutvikling) og fordi den holder høy kvalitet. Skribentene på Kuttisme er fagpersoner fra forskjellige Internett-selskaper i Norge, deriblant Finn.no og og .IXD.

I denne bloggen vil du finne mange interessante innlegg og ikke minst kommentarer fra bransjefolk og kunnskapsrike mennesker. Er du interessert i webanalyse bør du definitivt lese gjennom deres innlegg om dette temaet og er SEO din ting vil du også kunne finne mye spennende i deres arkiv.

Vil du, så vil vi også

skriv-artikkel

Ønsker du å bidra med tips til nettsider eller enkeltartikler? Det gjør vi også, og vi oppforder deg til å sende inn forslag. Som vanlig gjelder kvalitetskravene for artikler og vi vil gjerne at du som bidrar forklarer hva og hvorfor siden eller artikkelen anbefales.

  • Skriv ut artikkel
  • Abonner med RSS